Brandové archetypy poznáme z psychológie a v značnej miere ich využívame v marketingu. V istých situáciách konáme „archetypne“, bez premýšľania, intuitívne inklinujeme k určitým názorom, stávame sa archetypom. Sme ním v roli kamaráta, sestry, zákazníka aj firmy. S niektorými značkami máme emocionálne spojenie napriek tomu, že náš vzťah je založený na transakcii. Ako je to možné? Odpoveď je v tom, ako značky s nami komunikujú a že s veľkou pravdepodobnosťou využili práve vedu o archetypoch. Prvým krokom k úspechu je preto detailné zoznámenie a pochopenie ako komunikuje značka firmy.
Spoločne prekonzultujeme vašu predstavu projektu. Čítať viac
Nezáväznú cenovú ponuku vypracujeme až vtedy Čítať viac
ak sme si istí, že naozaj viete o všetkých vhodných možnostiach na trhu realizácie a ste presvedčení, že sme pre vás vybrali to najvhodnejšie riešenie. Tým si začíname budovať vzájomne silné partnerstvo a dôveru.
Čítať menejNáš silný tím marketérov a IT pracovníkov, Čítať viac
ktorý pravidelne sleduje trendy na trhu, pripraví váš projekt do detailov tak, aby jeho realizácia bola stabilná a prešla bez problémov podľa dohodnutých termínov.
Čítať menejUvedenie projektu „do digitálneho života“ je pre nás najpodstatnejšia časť. Čítať viac
Robíme všetko preto, aby ste ešte pred týmto krokom mali správne a aktuálne informácie z trhu, kvalitne vytvorený projekt a predstavu toho, čo po jeho uvedení očakávať. Ak odovzdáte projekt do našich rúk, ručíme za jeho stabilné uvedenie do digitálneho priestoru a inštinktívne prepojenie s obchodným modelom.
Čítať menejMáme radi dlhodobé, funkčné spolupráce a priateľstvá. Čítať viac
Preto sa vám snažíme aj po procese odovzdania projektu poskytnúť ten najlepší support a pracovať s vami na vašich cieľoch a potrebách aj po projekte.
Čítať menej