STRATÉGIA
Oslovenie nových zákazníkov správne zvolenou témou komunikácie
Zákaznícka cesta sa postupne predlžuje a je takmer o polovicu dlhšia ako pred rokmi. Ľudia navštevujú rôzne sociálne siete, očakávajú bezproblémový nákup a iba rýchle a podstatné informácie. Práve preto sme si z histórie reklám zistili najúspešnejšie témy komunikácie, ktorými sme sa inšpirovali pri tvorbe nového obsahu. Získali sme tak efektívnejšiu a lacnejšiu kreatívu a o 33% viac objednávok či používateľov.
Omnichannel marketing
Naším cieľom bolo vytvoriť rovnakú kvalitu zážitku na všetkých platformách. Omnichannel stratégia oveľa viac zdôrazňuje prepojenie rôznych kanálov, konzistentnosť posolstva a budovanie vzťahu zákazník vs. značka. S klientom sme sa preto zladili a naša stratégia sa stala jednotnou. Vďaka tomuto kroku sme nielen získali 80% nových návštevníkov webu, no zvýšili sme i engagement rate a získali o 25% viac opakovaných nákupov oproti minulému roku.
PPC reklamy nemusia byť len o predaji produktov
V rámci PPC reklamy sme nepracovali len na zvyšovaní výnosov, no pomocou reklamy sme sa rozhodli podporiť i iné kanály, ktoré sú pre klienta naozaj podstatné pri budovaní brand awareness alebo pri zvyšovaní počtu objednávok.
Newsletter patrí u klienta k jednému z najsilnejších kanálov, preto sme sa zamerali aj na získanie nových subscriberov, ktorý napríklad už boli zákazníkmi a značku poznali, no stále nepatrili k odberateľom newslettra. Týmto krokom sme tak výrazne znížili náklady na nového subscribera a ruka v ruke sme podporili i jeden z najvýnosnejších kanálov klienta.
V roku 2023 sme s Annemarie Börlind uskutočnili veľa plánov a našli množstvo efektívnych marketingových riešení. Na čo sa však s klientom chystáme v ďalšom roku?
Prejdite si nižšie ponuku unikátnych darčekov pre firmy a určite na to prídete. Ďalší rok bude nielen o tom, ako ešte viac zefektívniť PPC reklamy klienta, no aj o tom, ako dostať do povedomia výnimočné firemné dary, v ktorých sa skrýva viac ako len prémiové produkty. Skrývajú totiž uznanie. Vedeli ste, že až 80% zamestnancov, ktorí vnímajú, že nadriadený si ich váži a oceňuje, neuvažuje o zmene zamestnania? Alebo, že až 56% zamestnancov uvažuje nad odchodom v prípade, že necíti dostatok uznania za svoju prácu? Uznanie a odmena totiž motivujú až 99% zamestnancov k lepším pracovným výkonom. Porozmýšľajte nad tým. 🙂