PPC kampane pre eshop s prírodnou kozmetikou

Ročný nárast výnosov až o 42%! Prečítajte si ako vyladením PPC reklamy získala značka Annemarie Börlind priemerný mesačný ROAS  1 166%.

1500+

Pustených reklám cez Meta a Google

21500+

Objednávok zákazníkov

1400%+

ROAS ( Return on Ad Spend )

Brief projektu

Jednou z hlavných výziev projektu bol klesajúci ROAS PPC reklamy počas slabších mesiacov v roku. Aj napriek tomu, že priemerný ROAS značky oproti minulému roku stúpal, bolo potrebné stabilizovať jeho výšku nad 700% aj počas menej výkonných mesiacov. A zase naopak. Naším cieľom bolo vyťažiť skutočné maximum z mesiacov, ktoré sú pre značku dlhodobo najkonverznejšie.

Ďalším problémom bolo, že aj keď viac ako 90% návštevníkov webu počas minulého roku tvorili noví používatelia, získali sme spätnú väzbu, že mnoho zákazníkov sa ešte nestretlo so značkou prostredníctvom PPC reklamy. Teda stále značka zasiahla len určitú časť trhu a videli sme potenciál v raste a budovaní brandu.

Ako sme spomínali viac ako 90% návštevníkov webu z predošlého roka bolo nových. Nový zákazník je však v priemere výrazne drahší, a preto sa naším cieľom stalo i zvýšenie opakovaných nákupov.

VÝSLEDKY

  • O 42% vyšší ročný výnos
  • Až 33% nárast používateľov počas roka
  • O 33% viac objednávok
  • 80% nových používateľov, avšak o 25% viac opakovaných nákupov

STRATÉGIA

Oslovenie nových zákazníkov správne zvolenou témou komunikácie

Zákaznícka cesta sa postupne predlžuje a je takmer o polovicu dlhšia ako pred rokmi. Ľudia navštevujú rôzne sociálne siete, očakávajú bezproblémový nákup a iba rýchle a podstatné informácie. Práve preto sme si z histórie reklám zistili najúspešnejšie témy komunikácie, ktorými sme sa inšpirovali pri tvorbe nového obsahu. Získali sme tak efektívnejšiu a lacnejšiu kreatívu a o 33% viac objednávok či používateľov.

Omnichannel marketing

Naším cieľom bolo vytvoriť rovnakú kvalitu zážitku na všetkých platformách. Omnichannel stratégia oveľa viac zdôrazňuje prepojenie rôznych kanálov, konzistentnosť posolstva a budovanie vzťahu zákazník vs. značka. S klientom sme sa preto zladili a naša stratégia sa stala jednotnou. Vďaka tomuto kroku sme nielen získali 80% nových návštevníkov webu, no zvýšili sme i engagement rate a získali o 25% viac opakovaných nákupov oproti minulému roku.

PPC reklamy nemusia byť len o predaji produktov

V rámci PPC reklamy sme nepracovali len na zvyšovaní výnosov, no pomocou reklamy sme sa rozhodli podporiť i iné kanály, ktoré sú pre klienta naozaj podstatné pri budovaní brand awareness alebo pri zvyšovaní počtu objednávok.

Newsletter patrí u klienta k jednému z najsilnejších kanálov, preto sme sa zamerali aj na získanie nových subscriberov, ktorý napríklad už boli zákazníkmi a značku poznali, no stále nepatrili k odberateľom newslettra. Týmto krokom sme tak výrazne znížili náklady na nového subscribera a ruka v ruke sme podporili i jeden z najvýnosnejších kanálov klienta.

V roku 2023 sme s Annemarie Börlind uskutočnili veľa plánov a našli množstvo efektívnych marketingových riešení. Na čo sa však s klientom chystáme v ďalšom roku? 

Prejdite si nižšie ponuku unikátnych darčekov pre firmy a určite na to prídete. Ďalší rok bude nielen o tom, ako ešte viac zefektívniť PPC reklamy klienta, no aj o tom, ako dostať do povedomia výnimočné firemné dary, v ktorých sa skrýva viac ako len prémiové produkty. Skrývajú totiž uznanie. Vedeli ste, že až 80% zamestnancov, ktorí vnímajú, že nadriadený si ich váži a oceňuje, neuvažuje o zmene zamestnania? Alebo, že až 56% zamestnancov uvažuje nad odchodom v prípade, že necíti dostatok uznania za svoju prácu? Uznanie a odmena totiž motivujú až 99% zamestnancov k lepším pracovným výkonom. Porozmýšľajte nad tým. 🙂

Veľmi cennou súčasťou spolupráce je fakt, že UPVISION disponuje skúsenosťami v širokom spektre odvetví digitálneho marketingu a služieb, ktoré poskytujú. Všetko sme tak mohli riešiť s jedným dodávateľom.

Henrieta Martinková

CEO

Máte nápad a neviete ako na to?
Kontaktujte nás a my Vám s tým pomôžeme.

Chcem si dohodnúť MEET

Pozrite si ďalšie
referencie