Storange.sk, poskytovateľ samoobslužných self-storage skladov s nepretržitým prístupom 24/7, potreboval posilniť svoju digitálnu prítomnosť a efektívne osloviť nových zákazníkov. Cieľom správy social media bolo nielen zvýšiť návštevnosť webu, ale aj podporiť rezervácie skladových priestorov prostredníctvom cielených reklamných kampaní.
Riešenie
Od základov sme nastavili reklamné účty v systéme Meta a vytvorili komplexnú marketingovú stratégiu, ktorá zahŕňala pravidelnú správu sociálnych sietí a výkonnostné kampane. Dôraz sme kládli na jednotnú vizuálnu identitu, ktorá zabezpečila profesionálny a rozpoznateľný vzhľad príspevkov.
Pravidelné postovanie a tvorba content plánov na mesačnej báze umožnili systematickú komunikáciu so sledovateľmi, pričom obsah bol prispôsobený tak, aby edukoval, budoval povedomie a motivoval k využitiu služby.
Spustili sme reklamné kampane zamerané na návštevnosť, ktoré privádzali relevantné publikum na web, a zároveň sme implementovali remarketingové kampane so zľavovým kódom, čím sme efektívne podporili konverzie a zvýšili počet rezervácií skladov.