Spôsobov ako komunikovať so svojimi zákazníkmi na sociálnych sieťach je mnoho. Pravidelne sa môžete prihovárať prostredníctvom príspevkov, príbehov, reels či livestreamov. Každý z uvedených spôsobov komunikácie má na vašich zákazníkov iný vplyv. V dnešnom článku sa dozviete, aký má význam livestreaming pre komunikáciou so zákazníkmi.
Livestreaming vás spája v reálnom čase
Obrovským benefitom a zároveň najväčším odlíšením livestreamingu od ostatných formátov je, že so svojimi zákazníkmi môžete komunikovať v reálnom čase. Najtypickejším formátom livestreamingu je Q&A, v ktorom odpovedáte priamo na otázky svojich sledovateľov. Okamžitá interakcia posilňuje vaše vzťahy a vytvára hlbší a osobnejší vzťah medzi podnikom a klientmi. Zároveň môžete počas livestreamov informovať svojich sledovateľov o novinkách v predstihu. Vytvoríte v nich presvedčenie, že sa oplatí pripojiť sa na vaše živé vysielanie, pretože bude pre nich predstavovať pridanú hodnotu.
Prezentovanie produktov cez príspevky je nuda!
Vaši klienti sú zvyknutí, že sa im prihovárate prostredníctvom príspevkov na sociálnych sieťach. No, ak budete svoje služby a produkty prezentovať počas živého vysielania vytvoríte svojím klientom priestor na otázky a diskusiu. Online konverzácie s vašimi zákazníkmi prehĺbia váš vzťah a vaša značka bude pôsobiť veľmi dôveryhodne.
Na vaše livestreamy sa budú ľudia vracať
Ak budete živé vysielania opakovať pravidelne a budete na nich so zákazníkmi aktívne komunikovať, budú sa na vaše vysielania vracať. Vašou aktivitou docielite, že sledovatelia budú mať pocit, že sa na vašich livestreamov musia zúčastňovať aby sa dozvedeli interné informácie, ktoré sa nikde inde nedočítajú.
Dosah livestreamov je obrovský
Vďaka živým vysielaniam dokážete osloviť širokú verejnosť. Skvelou platformou na livestreamy je TikTok. Nie ste na ňom totiž limitovaný, tým, že vás používateľ musí odoberať na to, aby sa dozvedel o tom, že vysielate. Na TikToku sa obsah šíri organicky a na “for you page” sa môžete zobraziť skutočne komukoľvek. Vďaka tomu sa o vás môže dozvedieť naozaj hocikto a portfólio vašich klientov sa môže výrazne zväčšiť!
Livestreaming sa dá funkčne analyzovať
Rovnako ako ostatné formáty príspevkov, aj živé vysielania majú skvelé funkcie, ktoré merajú účinnosť stratégie. Výhodou livestreamu je, že viete priamo počas neho sledovať či má aktuálna téma potenciál, pretože sledujete počet aktuálnych divákov. Zároveň získavate aj okamžitú spätnú väzbu v podobe komentárov či páči sa mi to. Vďaka týmto funkciám dokážete okamžite prispôsobovať obsah a stratégiu komunikácie náladám vášho publika.
Livestreaming nie je len trend
Livestreaming je oveľa viac ako trend. Je to nástroj, ktorý má potenciál na posilnenie komunikácie so zákazníkmi. Zároveň prehlbuje vzťah medzi značkou a jej publikom. Ak premýšľate o vašej stratégii na sociálnych sieťach, livestreaming je rozhodne nástroj, ktorý stojí za to aplikovať!
Ak neviete ako začať s propagáciou na sociálnych sieťach a ako prísť so správnou stratégiou, obráťte sa na nás. Sme digitálna agentúra s množstvom skúseností a pripravíme pre vás online stratégiu na mieru!