Vytvorili sme marketingovú kampaň pre maklérsku spoločnosť. Spustili PPC kampaň, aby sme zvýšili počet potenciálnych zákazníkov, poskytli odporúčania na zlepšenie dosahu a vytvorili formáty pre jednotlivé reklamné kanály a umiestnenia. Klient získal o 400% viac kvalifikovaných (relevantných) potenciálnych zákazníkov.
Veľmi cennou súčasťou spolupráce je fakt, že UPVISION disponuje skúsenosťami v širokom spektre odvetví digitálneho marketingu a služieb, ktoré poskytujú. Všetko sme tak mohli riešiť s jedným dodávateľom.
Barbora Kalčoková, GEPARD FINANCE, s. r. o.
Head of Marketing
Spoločne prekonzultujeme vašu predstavu projektu. Čítať viac
Predstavíme vám všetky dostupné možnosti, ktoré trh poskytuje, aby vaša predstava o transformačnom modeli projektu do digitálneho prostredia bola komplexnejšia. Je pre nás dôležité, aby ste vedeli, ako to na trhu funguje a mali užitočné informácie z prvej ruky.
Čítať menejNezáväznú cenovú ponuku vypracujeme až vtedy Čítať viac
ak sme si istí, že naozaj viete o všetkých vhodných možnostiach na trhu realizácie a ste presvedčení, že sme pre vás vybrali to najvhodnejšie riešenie. Tým si začíname budovať vzájomne silné partnerstvo a dôveru.
Čítať menejNáš silný tím marketérov a IT pracovníkov, Čítať viac
ktorý pravidelne sleduje trendy na trhu, pripraví váš projekt do detailov tak, aby jeho realizácia bola stabilná a prešla bez problémov podľa dohodnutých termínov.
Čítať menejUvedenie projektu „do digitálneho života“ je pre nás najpodstatnejšia časť. Čítať viac
Robíme všetko preto, aby ste ešte pred týmto krokom mali správne a aktuálne informácie z trhu, kvalitne vytvorený projekt a predstavu toho, čo po jeho uvedení očakávať. Ak odovzdáte projekt do našich rúk, ručíme za jeho stabilné uvedenie do digitálneho priestoru a inštinktívne prepojenie s obchodným modelom.
Čítať menejMáme radi dlhodobé, funkčné spolupráce a priateľstvá. Čítať viac
Preto sa vám snažíme aj po procese odovzdania projektu poskytnúť ten najlepší support a pracovať s vami na vašich cieľoch a potrebách aj po projekte.
Čítať menej